SCRATCH

Adinak: (9-15 urte)

Bideojoku baten garapen prozesuak sormena, pentsamendu logikoa eta algoritmikoa indartzen ditu, SCRATCH lanabesa da zalantzarik gabe buruan dugun hori programatu/marraztu ahal izateko eraginkorrena, darabilen logika, komando eta aukerak direla eta. Objektuen aukeren gainean egingo dugu lan:
Bi aukera daude:
Hau da jarraituko dugun prozesua:





KODU GAME LAB

Adinak: (8-13 urte)

Bideo-jokoaren garapen prozesuak sormena eta pentsamendu logiko eta algoritmikoa bultzatzen ditu. KODU GAME LAB, Microsoft-ek garatuta, hiru dimentsioko ikuste-programazio eta oso ongi egindako interaktibotasunarekineko ingurunea da.

Bideo-jokoaren garapen prozesuak sormena eta pentsamendu logiko eta algoritmikoa bultzatzen ditu. KODU GAME LAB, Microsoft-ek garatuta, hiru dimentsioko ikuste-programazio eta oso ongi egindako interaktibotasunarekineko ingurunea da.

Objetu eta elementu guztiak konfiguragarriak dira, honi esker KODUk ikaragarrizko potentziala du. Pertsonaiak dira joku baten elementu garrantzitsuenak zalantzarik gabe baina mugi, salto egin, korrika egin… ahal izateko programatzea beharrezkoa da. Programatze lan hau errazteko, programa honek dituen erremintak oso erabil errazak dira.

Prozesu hau jarraituko dugu:

Talde lanean eta proiektutan oinarritutako metodología erabiltzen dugu.