Ekainaren 1ean, Eureka! Zientzia Museoak ohiko ordutegian ireki ditu berriro ateak (10:00-19:00, astelehenetik ostiralera, eta asteburuetan eta jaiegunetan, 11:00-20:00, Energia Txinpartak areto berrituaren inaugurazioarekin. Museo osoko leku erakargarrienetako bat da, eta ia hogei urtez errendimendu betean egon ondoren, Energia Txinpartak aretoa hamazazpi modulu guztiz eguneratuz itzultzen da. Elektrizitatearen sekretuak ulertzeko diseinu eta modu berriak eskaintzen ditugu, museoaren nortasunari eutsiz, hau da, zientziarekin dibertitzea.

Modulu bakoitza informazio-totem bati lotuta dago, non erabiltzaileak bertatik bertara ezagutu ahal izango baitu esperimentu interaktibo horien printzipio fisikoa eta erabilera.

Hauek dira aurkituko dituzun zenbait modulu: