Emakume eta Neska Zientzilarien Nazioarteko Eguna

Slider EUSK

Otsailaren 11n Emakumeak eta Neskak Zientzian Nazioarteko Eguna ospatzen dela eta, Eureka! Zientzia Museoak "Emakumeak Zientzian" ekimenean parte hartuko du hainbat erakundeki batera (CFM, DIPC, nanoGUNE, CIC biomaGUNE, Polymat, Biodonostia, Tecnum, Informatika Fakultatea EHU, Kimika Fakultatea EHU, Elhuyar).

Ekimen honen helburua emakumeek eta neskek zientzian berdintasunezko parte-hartzea lortzea da.

Ospakizun honen baitan, Elhuyarrekin batera, Eureka! Zientzia Museoan honako ekitaldiak eskeiniko dira:

Emakumea zientzian. Otsailaren 8tik 23ra.

12 EMAKUME ZIENTZILARIEN ERAKUSKETA

Egun hau ospatzeko, otsailaren 8tik 28ra bitartean, aurkikuntza iraultzaileak egin zituzten hamabi emakume zientzialarien bizitzen inguruko erakusketa bat eskeiniko da Eureka Zientzia Museoan Elhuyarren eskutik.  Erakusketa honek emakume zientzialarien lana balioan jarri eta bistaraziko du, erreferenteak sortuiz. Gainera, gazteei emakume zientzialarien eredua hurbiltzen lagunduko du, ezarritako hainbat estereotipo faltsu gainditzeko asmoz.

Erakusketa

HITZALDI IREKIA “Atzoko eta gaurko zientzialariak”

Lekua: Eureka! Zientzia Museoa

Erreserbak: Otsailaren 8aren 11:00etatik aurrera.

Otsailaren 12an ospatuko da Eureka! Zientzia Museoan  “Atzoko eta gaurko emakumezko zientzialarien” topaketa. Bertan, Donostiako hainbat ikerkuntza zentrotan lan egiten duten bost emakumeke zientzialari izango dira,  haien ikerketa eta ekarpen zientifikoei buruz hitz eginten eta, aldi berean, historiako zientzialari handi batzuei erreferentzia eginez.

Sarrera doan izango da eta aldez aurretik izena eman beharko da. Izen-emateak otsailaren 8tik aurrera egin ahal izango dira. INFORMAZIO GEHIAGO

HITZALDIA BETETA

Ostiral hontako "Emakume Zientzialariak atzo eta gaur" ekitaldiko sarrerak agortu dira dagoeneko. Hala ere, streaming-ez emitituko dugu eta etxetik jarraitu ahal izango duzue zuzenean  arratsaldeko 18:00etatik aurrera.

JARRAITU ZUZENEAN

Fátima Villa
Ester Verde
Naiara Aginako Bengoa
Ane Ruiz de Angulo
Elisa Jimenez

chemistry 5688091 1920

TAILERRAK FAMILIAN: ZIENTZIAREN IZARRAK

Otsailaren 20an eta 21ean, Eureka! Zientzia Museoak familia-tailerrak eskainiko ditu doan larunbat arratsaldean eta igande goizean, “12 emakume” erakusketan aipatutako emakume zientifikoen ikerkuntzekin loturiko esperimentuak egiteko.

Gehienez 4 pertsonetako talde/familientzako jarduera izango da. Jarduera 6 urtetik gorako haurrentzako dago pentsatua eta talde guztietan heldu batek egon beharko du gutxienez. Izen ematea derrigorrezkoa izango da.

• Larunbata, hilak 20. 16:00etan. Euskaraz// 17:30ean. Gaztelaniaz
  • Igandea, hilak 21. 11:00etan h. Euskaraz// 12:30ean. Gaztelaniaz

Lekua: Eureka! Zientzia Museoa

Erreserbak: Otsailaren 8aren 11:00etatik aurrera.

TAILERRAK BETETA