Debekatuta ez ikutzea! Eureka! Zientzia Museoa interaktiboa da

Debekatuta ez ikutzea!

Eureka! Zientzia Museoak dagoeneko interaktiboa da, bai museoko erakusketa bai planetarioa, erabat irekita daude, eta gainera, egunero, ikuskizun eta animazioen programazioa eskaintzen dugu.

Instalazioen segurtasunari dagokionez, museoak osasun-neurri guztiak betetzen ditu, hala nola moduluen garbiketa, bisitarientzako gel hidroalkoholikoa, paperezko eskuoihalak, moduluak garbitzeko desinfektatzailea eta eskularruak. Moduluen ingurunea behar bezala seinaleztatuta dago distantziak mantentzeko, eta nahitaez erabili behar da maskara.

Ilaratan leku itxiak daude distantziak bermatzeko, eta Planetariumen eta ikuskizunetan eserlekuen arteko distantzia mantentzen da (iradokizun eta arauak).

Segurtasun-araudia betez, Covid-19 Eureka! Zientzia Museoak segurtasun-neurriak hartu ditu museoko bisitarientzat:

• Planetariuma: 2Dko saioak bakarrik eskaintzen ditugu.
  • Animalia: bisita gidatuetan monitore espezializatu batek lau ekosistema hauetako fauna erakutsiko digu, baina ezingo ditugu animaliak ukitu.
  • Simulagailuak: Orion espazio-ontzia izan ezik, simulagailuak egunero daude irekita. Irailaren 7tik aurrera, asteburuak irekiko ditugu. Informazio gehiago.