Trebakuntza - Adimen Artifiziala

EROSKETA ON LINE

INFORMAZIOA

Ikastaro teknologikoen helburua 8 eta 14 urte bitarteko haurrengan zientziarekiko, teknologiarekiko, ingeniaritzarekiko eta matematikarekiko interesa sustatzea da, eta Doplayko profesionalek ematen dituzte.

Tailer honetan, egungo enpleguetan eta oinarrizko gaitasun teknikoetan, Adimen Artifizialarekin, Smart Cityrekin, sistema adimendunekin, Internet of Thingsekin, Errealitate Areagotuarekin eta Metaversoarekin lotutako egungo eta etorkizuneko enpleguetan ematen diren oinarrizko gaitasun teknikoak landuko ditugu.

Ikastaroaren luzapena8 - 14 urte
Otsailaren 4an, 11an, 18an, 25ean,  eta martxoaren 4an, 11an, 18an, 25ean

Trebakuntza Tailerra - Adimen Artifiziala

Ordutegia Larunbatetan 11:00etatik 13:00etara
Kokapena Eureka! Zientzia Museoa (Mikeletegi pasealekua 45, 20009 Donostia – San Sebastián)
Prezioa Tarifa arrunta: 200 €
Tarifa berezia: 185 € (Eureka! lagunak, Gaztedi, Miramon Parkeko langileak, Familia Ugaria edo Familia Monomarentala)

• Tarifa murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu akreditazioa eskura izatea: harpidedun-zenbakia, Gaztedi kontuaren digituak edo Familia Ugariaren txartelaren zenbakia adierazi ahal izateko.
  • Erreserba amaitu ondoren, erosketaren egiaztagiria jasoko duzu, eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko baieztapena.
  • Tailerrak amaitu ondoren, parte-hartzaileek gure irakasle adituek egindako 2 bideotutorial ikastaro ikusi ahal izango dituzte.

EROSKETA ONLINE

TREBAKUNTZA - ADIMEN ARTIFIZIALA

Tailer teknologikoa TREBAKUNTZA - ADIMEN ARTIFIZIALA
Adinak 8 - 14 urte
Ordutegia Larunbatetan 11:00etatik 13:00etara
Data Otsailaren 4an, 11an, 18an, 25ean eta martxoaren 4an, 11an, 18an, 25ean

Oinarrizko 5 diziplina edo arlo landuko dira. Honela taldekatzen dira:

• ROBOTIKA, elektronika eta programazioa.

• DISEINUA, animazioa eta errealitate areagotua.

ERAIKIN ADIMENDUNA (3 jardunaldi)

Ekipo bakoitzak eraikinaren solairu bat muntatuko du, edo guztion artean eraikiko dugun dorre adimendun eta bioklimatikoa. Solairuarteko ainguraketa-sistemak adostuko ditugu. Talde bakoitzak zehaztuko du egituren eta elementuen barne-antolamendua. Lego Technic, Makeblock eta VEX Robótics piezak erabiliko ditugu. CyberPI mikroordenagailua erabiliz, Adimen Artifizialean eta Gauzen Interneten sartuko gara. Blokeak mBlock softwarearekin arrastatuz (Scratch motakoa) edo kodea idatziz programatuko dugu, Python programazio-lengoaiaren bidez (nagusientzat). Hainbat modulu elektronikorekin eta sentsorerekin konektatuko gara.

Halocode mikroordenagailua erabiliz, eta Mblock edo Python bidezko programazioarekin, hainbat soluzio adimendun diseinatu eta eraikiko ditugu, gure eraikina energetikoki iraunkorragoa izan dadin. Eraikin adimendunak integratu gisa funtzionatu beharko du. Micro: bit plaka elektronikoa erabiliko dugu. Txartel desberdinak haririk gabeko irrati bidezko konexioen bidez komunikatuko dira. Azkenik, solairu guztiak dorre berean muntatuko ditugu eta aldi berean gailu automatiko eta integratu guztiak simulatuko ditugu: alarmak, ateak eta leihoak ixteko eta irekitzeko kontrol-sistema automatikoak, berokuntza- eta hozte-sistemak, argiztapenak, Internetetik informazioa lortzea, etxetresna elektrikoen eta hainbat aparaturen kontrola, etab.

TRAFIKOA ETA APARKALEKU ADIMENDUNA TRAFIKOA (3 Jardunaldi)

Trafiko adimenduna kontrolatzeko sistema bat egingo dugu, abiadura denbora errealean kontrolatzeko sistemekin eta semaforo eta argiztapen automatikoekin. Hiriko alde guztiak lotzen dituzten zubiak eraikiko ditugu.

Lego Mindstorms EV3 plataforma robotikoa eta Micro: bit plaka elektronikoa erabiliko ditugu ibilgailuen abiadurak denbora errealean tarteen artean detektatzeko eta semaforo gorriak zein ibilgailuk pasatzen dituzten jakiteko. Makeblock erabiliko dugu ibilgailuak igaro ahala argiztapen-sistemak eta semaforoak ezartzeko.

Hainbat ibilgailu-robot muntatu eta aldatuko ditugu, modu autonomoan aparkatzeko eraginkorragoak izan daitezen. Ibilgailu bakoitzak (LegoMINDSTORMS EV4 plataforma, Osoyoo edo Spike) 2 kolore-sentsore eta 2 ultrasoinu-sentsore izango ditu aparkalekuan laguntzeko.

Ibilgailuak plaza libreetatik edo okupatuetatik datozen seinaleekin (distantzietan eta koloreetan oinarritutakoekin) elkarreraginean jardungo du. Horretarako, beste kontrolagailu batzuk erabiliko ditugu: Lego Mindstorms EV3, Makeblock eta Micro plaka: bit. Erabateko integrazioa egongo da baliozkotze bikoitzak dituzten dossistemen artean, autoak bakarrik eta GIDARIRIK GABE aparkatu ahal izan dezan.

ERREALITATE AREAGOTUA ETA BIRTUALA (2 jardunaldi)

Metaversoa mundu birtual bat da, eta mundu horretara konektatzeko hainbat gailu erabiliko ditugu, benetan haren barruan gaudela pentsaraziko digutenak, elementu guztiekin elkarreraginean. Lantegi hau sormenerako gune bat da, eta bertan, guztion artean, gure Donostia Birtuala sortuko dugu. Plataforman dauden elementuak aprobetxatuko ditugu, behar dena diseinatuko dugu, animatu eta programatuko ditugu. Gure gorabeherak izango ditugu paseatzeko, gure hirian auto bat gidatzeko. Ekosistema osoarekin elkarreraginean arituko gara.