Trebakuntza -Industria 4.0 tailerra

EROSKETA ON LINE

INFORMAZIOA

Ikastaro teknologikoen helburua 8 eta 14 urte bitarteko haurrengan zientziarekiko, teknologiarekiko, ingeniaritzarekiko eta matematikarekiko interesa sustatzea da, eta Doplayko profesionalek ematen dituzte.

Tailer honetan, 4.0 Industriarekin, sistema adimendunekin eta metabertsoarekin zerikusia duten egungo eta etorkizuneko enpleguetan ematen diren funtsezko gaitasunak landuko ditugu.

Ikastaroaren luzapena8 - 14 urte

Trebakuntza Tailerra - Industria 4.0

Ordutegia Larunbatetan 11:00etatik 13:00etara
Kokapena Eureka! Zientzia Museoa (Mikeletegi pasealekua 45, 20009 Donostia – San Sebastián)
Prezioa Tarifa arrunta: 220 €
Tarifa berezia: 205 € (Eureka! lagunak, Gaztedi, Miramon Parkeko langileak, Familia Ugaria edo Familia Monomarentala)

• Tarifa murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu akreditazioa eskura izatea: harpidedun-zenbakia, Gaztedi kontuaren digituak edo Familia Ugariaren txartelaren zenbakia adierazi ahal izateko.
  • Erreserba amaitu ondoren, erosketaren egiaztagiria jasoko duzu, eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko baieztapena.

EROSKETA ONLINE

TREBAKUNTZA - INDUSTRIA 4.0 TAILERRA

Tailer teknologikoa TREBAKUNTZA - INDUSTRIA 4.0 TAILERRA
Adinak 8 - 14 urte
Ordutegia Larunbatetan 11:00etatik 13:00etara
Data Irailaren 24an, urriaren 1ean, 8an, 15ean, 22an eta azaroaren 5ean, 12an, 19an, 26an

Enpresek zein langileek kontuan hartu beharreko balio handiko 6 arlori helduko diegu, egungo enpresa-testuinguruan landu beharreko erronka handiak baitira:

Hori guztia simulatzeko, produktu/proiektu berri bat merkaturatu nahi duen enpresa baten azalean jarriko gara, eta haren zehaztapen teknikoak definituko ditugu. Horretarako, 5 diziplina landuko ditugu:

ROBOTIKA. Lego Mindtorms EV3, Spike eta Jimu plataformak erabiliz, robotak muntatuko ditugu, eta Scratch eta Bloke bidezko programazioa bezalako lengoaien bidez programatuko ditugu. Gainera, robot bakoitzaren askatasun-mailak eta haien mugimenduen sinkronizazioa aztertuko ditugu.

3D DISEINUA ETA INPRIMAKETA. 3D inprimagailu bat 3Dko diseinuen erreplikak egiteko gai da, ordenagailuz egindako diseinu batetik abiatuta pieza edo maketa bolumetrikoak sortuz. Ikastaro honetan, 3Dko diseinua ikasteaz gain, gure robotaren piezak/osagaiak diseinatzeko TINKERCAD bezalako tresnekin, inprimagailuen zatiak azaldu eta ulertuko ditugu.

DRONEAK ETA BIDEO-GRABAZIOA. Robotaren atzetik doazen droneak programatuko ditugu, eta bideoan grabatuko ditugu, hainbat hartune eta perspektibarekin.

ERREALITATE AREAGOTUA ETA ERREALITATE BIRTUALA - METABERSOA. Metabersoa mundu birtuala da, eta hainbat gailu erabiliz konektatuko gara mundu horretara. Gailu horiek pentsaraziko digute benetan barruan gaudela, elementu guztiekin elkarreraginean.

Proiektuak desberdinak izango dira:

• Errealitate areagotua. Drone bakoitzaren gainean markatzaile bat ezartzen dugu. QR kode bat edo irudi bat izan daiteke. Gure mugikorrak edo tabletak ezagutzen duenez, aurretik diseinatutako animazioa botako dugu.
  • Helikoptero bat diseinatu eta animatuko dugu, bi tresna espezifiko erabiliz, eta IEa eta IEa zertan dautzan ikasiko dugu, hura osatzen duten teknologia eta prozesu guztiak kontuan hartuta. Ezaugarri horiek dituen proiektu baten garapen osoa ulertuko dugu.