Game Maker bideojokoa eta Errealitate Areagotua eta Birtuala - Ikastaroa

EROSKETA ON LINE

INFORMAZIOA

Ikastaro teknologikoen helburua 8 eta 14 urte bitarteko haur eta gazteen zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematikarekiko interesa sustatzea da. Horretarako, robotika-tailerrak, bideo-jokoen, dronen eta aplikazioen programazioa eskaintzen ditugu. Tailer hauek Doplayko profesionalek ematen dituzte.

Ikastaroaren luzapena8 - 14urte
Maiatzaren 21ean, 28an eta ekainaren 4an eta 11an Game Maker bideojokoa eta Errealitate Areagotua eta Birtuala

Ordutegia Larunbatetan 10:30etatik 13:30etara
Kokapena Eureka! Zientzia Museoa (Mikeletegi pasealekua 45, 20009 Donostia – San Sebastián)
Prezioa Tarifa arrunta: 120 €
Tarifa berezia: 108 € (Eureka! lagunak, Gaztedi, Miramon Parkeko langileak, Familia Ugaria edo Familia Monomarentala)

• Tarifa murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu akreditazioa eskura izatea: harpidedun-zenbakia, Gaztedi kontuaren digituak edo Familia Ugariaren txartelaren zenbakia adierazi ahal izateko.
  • Erreserba amaitu ondoren, erosketaren egiaztagiria jasoko duzu, eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko baieztapena.

EROSKETA ONLINE

GAME MAKER  - ERREALITATE AREAGOTUA ETA BIRTUALA

Tailer teknologikoa GAME MAKERT ETA ERREALITATE AREAGOTUA ETA BIRTUALA
Adinak 8 - 14 urte
Ordutegia Larunbatetan 10:30etatik 13:30etara
Data Maiatzaren 21ean, 28an eta ekainaren 7an, 11an

Game Maker, interpretatutako programazio-lengoaia batean eta bideo-jokoak garatzeko softwarea garatzeko kit batean oinarritutako plataforma da. GameMaker Language, «GameMakerren scripting lengoaia», erabiltzaileek beren jokoak modu intuitibo eta malguan sortu ahal izateko egituratuta dago, eta, aldi berean, beste edozein programazio-lengoaia garrantzitsuren potentzia osoa eskaintzen du.

Ikastaro honetan SPACE INVADERS (hooting bideo-joko japoniar bat) motako joko bat sortuko dugu. Tresnak programatu, aplikatu, deskargatu, ezagutu eta erabiliko ditugu.

Errealitate areagotua – Birtuala. - Bi tresna espezifiko eta Errealitate Birtualeko betaurrekoak erabiliz, RA eta RV zer diren ikasiko dugu. Ezaugarri horiek dituen proiektu baten garapen osoa ulertuko dugu.

IKASTAROAREN AURKBIDEA

• Rooms (Konfigurazioak eta geruzak) . . Sprites eta objetuak

• Funtsak (geruzak eta propietateak)

• Espazio-ontziaren gertaerak programatzea

• Hondoko meteoritoak (Sorkuntza, gertaerak, aldagaiak eta ausazkotasuna)

• Etsaien ontziak (Ausazko sorkuntza, komandoak eta maila-jauziak)

• Tiroak (Ontziko gertaerak eta tiroak)

• Talkak eta funtzioak

• Hasierako informazioa (Bizitzak, puntuazioa, alarmak, efektuak eta soinuak)

• Menua ( Funtsa eta botoiak, musika, mailen aukeraketa, jolasa gorde, testuak hainbat hizkuntzatan konfiguratu)

• Errealitate areagotua – Birtuala.