Tailerrak 2020

EROSKETA ON LINE

INFORMAZIOA

Kezka berriak dituzten gazteei zuzendua. Eginez ikastea eta ondo pasatzea nahi dugu. Doplay-ko profesionalek emandako robotika-tailerrak eta bideo-jokoen programazioa, Lego Mindstorms. EV3, Micro:bit, Neuron, Microduino, Arduino eta Minecraft eskaintzen ditugu.

Izena emateko epea tailerraren hasiera dataren aurreko ostegunean bukatuko da 22:00-etan.

Egunak: Otsailaren 1, 8, 15 eta 29a
Lekua: Eureka! Zientzia Museoa (Mikeletegi pasealekua 43-45, 20009 Donostia)

• Izena emateko epea tailerra hasi aurreko ostegunean bukatuko da, 22:00etan.
  • Erreserbak museoko leihatilan edo gure webgunean egin daitezke.
  • Online erosketan, haurrek banan-banan ematen dute izena, hau da, haur bakoitzeko erosketa bat egin behar da.
  • Tarifa murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu egiaztagiria eskura izatea abonatuaren zenbakia, Gaztedi kontuaren digituak edo familia ugariaren txartelaren zenbakia adierazi ahal izateko.
  • Erreserba amaitzerakoan, mezu elektroniko bat jasoko duzu erosketa egiaztagiriarekin eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko berrespena.
  • Dirua bakarrik itzuliko da talderik atera ez bada.

Online erosketa egiteko link-a

Robotika: ERAIKIN ADIMENDUNA

Adina: 7-14 urte (2013an jaioak)
Egunak: Otsailaren 1, 8, 15 eta 29a

• Jarraitu beharreko urratsak:
    Etxearen edo eraikinaren egitura(k) diseinatu eta muntatzea. Ondoren, fatxadekin, orientazioekin eta kanpoko elementuekin batera, hainbat automatismo pentsatu eta egingo ditugu, gure bizitza errazagoa, erosoagoa eta eraginkorragoa izan dadin. Tresna hauekin lan egingo dugu: Lego Mindstorms. EV3, Micro:bit, Neuron, Microduino eta Arduino.

• Gai izango gara eraikin/etxe adimendun bat eraikitzeko?
    Arkitekturari, diseinuari, ingeniaritzari, egiturei, robotikari, domotikari eta energiari buruzko ezagutzak barneratuko ditugu, besteak beste. Geletako tenperatura, pertsiana motordunak, argiztapena eta uraren tenperatura kontrolatuko ditugu. Etxetresna elektrikoak programatuko ditugu, etxea IP kameren bidez ikusiko dugu, alarmak jarriko ditugu, ateak irekiko ditugu, musika-ekipoa aktibatuko dugu.

Bideojokoak: DONOSTIAKO HONDARTZA MINECRAFT-EN

Adina: 8-14 urte (2012an jaioak)

• Azalpena:
    Minecraft-en oinarrizko elementuak ezagutzen dituzten ikasleei zuzendutako tailerra: eraikuntzak egitea, ingurunea bere biomasekin esploratzea, materialak biltzea eta tresnak sortzea.

• Jarduera:
    Kontxako badia Minecrafteko mapa batean ikusiko dugu. Horretarako, hiriaren orografia hartuko dugu, eta Photoshop edo GIMP bidez erliebe-pintzela sortuko dugu. Pintzel horri eta “World Painter”-i esker, gure badia izango dugu jokoan. Zuhaitzak landatuko ditugu, ura jarriko dugu eta ontzi-lasterketa bat sortuko dugu komando-blokeei esker.

Robotika: ANIMALIA ROBOTIKOAK

Adina: 7-14 urte (2013an jaioak)
Ordutegia: larunbatetan, 10:30etik 13:30era
Egunak: Martxoak 7, 14, 21 eta 28

• JIMU plataforma:
    Robotikaren eta programazioaren munduan barneratzeko balio digu. Hainbat animalia eta robot humanoide muntatzeko eta efektu harrigarriak lortzeko aukera ematen digute haren serbomotoreek.

• Jarduera:
    Animaliak muntatzeko prozesua oso dibertigarria da. Seromotorrek ahalbidetzen dizkiguten artikulazioak, mugimenduak eta askatasun-mailak ikusiko ditugu. Programazioa bakarka egitea oso erraza da. Mugimenduak sinkronizatzea da zailena, elefanteen, pinguinoen, gizakien eta abarren dantzak lortzeko... Gai izango gara haien joan-etorriak eta elkarreraginak emulatzeko? Robotikarekin animalia-mugimendu desberdinak simulatu ditzakegu. Motorrak, errotulak, engranajeak, mekanismoak, poleak, gurpilak, irristagailuak eta beste elementu askok lagunduko digute lortzen.

Bideojokoak: ESCAPE ROOM MINECRAFT-N

Adina: 8-14 urte (2012an jaioak)
Ordutegia: larunbatetan, 10:30etik 13:30era
Egunak: 7, 14, 21 eta 28

• Azalpena:

• Jarduera:
    Oraingoan MineCraft-en Escape Room bat sortuko dugu. Gela txikiak haietatik ateratzeko gure adimena eta aurkituko ditugun objetuak erabiliz. Frogak, galderak, ezkututako objetuak, mekanismo sekretuak, ezkutuko pistoiak... Joku-mekanika desberdinak erabiliko ditugu, redstone, komando-blokeak... ¿Aterako zara?