Udako Udaleku Teknologikoak 2020

EROSKETA ON LINE ZIENTZIA TXOKO

Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailak egindako gomendioei jarraituz, Zientzia Txoko eta Udaleku Teknologikoak bertan behera geratzen dira. Barkatu eragozpenak.

UDALEKU TEKNOLOGIKOAK (8-14 urte)
Gure seme-alabek  teknologiarekiko jakin-mina  izatea nahi dugu txikitatik. Eta hori lortzeko Eureka! Zientzia Museoan  teknologia, sormena, talde-lana eta dibertimendua eskeintzen dizegu. Diseinatu, eraiki eta programatu zure robota edo bideojokoa hainbat tailerretan. ROBOTIKA ETA BIDEOJOKOEN PROGRAMAZIOA elebidunez gain, aurtengo udan BIDEOJOKOEN PROGRAMAZIOA ingelesez eskaintzen diegu 8 urtetik gorako haurrei ere. Material teknologiko guztia Doplay enpresak emango du. Ondoren, deskargatu hemen aurkituko duzun asteko jarduera-plana:

- Robotika 8-10 urte (Jeitsi)
- Robotika 11tik aurrera (Jeitsi)
- Minecraft 8tik aurrera (Jeitsi)
- Bideojokoak 11tik aurrera (Jeitsi)
- Bideokjokoak ingelesez 8-12 urte (Jeitsi)

Adina 8-14 urte (2012 - 2005 jaioak)
Izen-emate datak Informazio gehiago 943-012478an.
Izen-emateak: Ekainaren 12tik aurrera
Lekua Eureka! Zientzia Museoa, Mikeletegi 45 Pasealekua. Miramon Parke Teknologikoa. 20009 Donostia.
Hizkuntza Elebiduna - Bideojokoen programazioa ingelesez

COVID-19 egoera: Nola funtzionatuko dugu?
- Aurten, egoera berezia bizi dugunez, guztion segurtasuna hobetzeko gure udalekuak haurren beharretara eta egoera berri honetara egokitu ditugu. COVID-19aren transmisioa ahal den heinean saihesteko hartutako neurriak irakurtzera gonbidatzen zaituztegu. Horretarako, hurrengo esteka sakatzen baduzue informazio guztia duen dokumentua irekiko da.
- Gogoan izan: udalekuez gozatuz, elkar zain dezagun!

Ekaina

- (1º) ekainak 29tik Uztailak 3ra

Uztaila

- (2º) uztailak 6tik10era
- (3º) uztailak 13tik 17ra
- (4º) uztailak 20tik 24ra
- (5º) uztailak 27tik 30era

Abuztua

- (6º) abuztuak 3tik 7ra

- (7º) abuztuak 17tik 21era
- (8º) abuztuak 24tik 28ra

Iraila
  - (9º)  abuztuak 31etik irailak  4ra

TARIFA OROKORRA

5 eguneko TXANDA 4 eguneko TXANDA
JANGELARIK GABE - 9:00-13:30 155,00€ 135,00€
JANGELAREKIN - 9:00-15:00 205,00€ 175,00€

TARIFA MURRIZTUA ( Eureka!-ko Lagunak, Gaztedi Kluba, Familia Ugaria, anai-arrebak, Miramon Parkeko enpresetako langileak - deskontu ez metatuak)

5 eguneko TXANDA 4 eguneko TXANDA
JANGELARIK GABE - 9:00-13:30 145,00€ 125,00€
JANGELAREKIN - 9:00-15:00 195,00€ 165,00€

LUDOTEKA ZERBITZUA

Aukerak 8:00-8:45
Zerbitzuaren prezioa 5€ / egun / haur

Ekitaldien ordutegia 9:00 - 13:30 h.
Jangela 13:30 - 15:00 h (Uztaileko menua)
Zaintza 8:00-8:45 h 5€ egun/haur bakoitzeko
8:45-9:00 Zaintza doan
Hizkuntza Elebitan - Bideojokoen programazioa ingelesez

Kezka berriak dituzten gazteei zuzendua. Eginez ikastea eta, aldi berean, ondo pasatzea nahi dugu. Eureka! Zientzia Museoak modu ludikoan hurbildu nahi ditu haurrak teknologiara. ROBOTIKA ETA BIDEOJOKOEN PROGRAMAZIOA elebidunez gain, aurtengo udan BERRIA! BIDEOJOKOEN PROGRAMAZIOA ingelesez eskaintzen diegu ingelesa praktikatu eta bideo-jokoak programatzen ikasi nahi duten 8 urtetik gorako haurrei ere. Material teknologiko guztia Doplay enpresak emango du. Ondoren, deskargatu gure asteko jarduera-plana.

- Robotika 8-10 urte (Jeitsi)
- Robotika 11tik aurrera (Jeitsi)
- Minecraft 8tik aurrera (Jeitsi)
- Bideojokoak 11tik aurrera (Jeitsi)
- Bideokjokoak ingelesez 8-12 urte (Jeitsi)

• Izena emateko epea txanda bakoitza hasi baino astebete lehenago bukatuko da (edo taldearen aforoa betetzen denean).Salmentan jarriko dira libre geratzen diren plazak osteguna 12.00h arte.
  • Erreserbak museoko leihatilan edo gure webgunean egin daitezke.
  • Haurrak banan-banan inskribatzen dira, hau da, erosketa bat egin behar da haur bakoitzeko.
  • Udalekuen hizkuntza elebiduna izango da. Gainera, aurtengo eskaintzan bideojokuen programazioaren ekitaldi bat ingelesez eskeiniko da.
  • Erreserbak museoko harreran edo gure webgunean egin daitezke.
  • Haurrak banaka apuntatu behar dira, hau da, haur bakoitzeko erosketa bat egin behar da.
  •  Txanda bat baino gehiagotan apuntatzeagatik deskontuak eskeintzen dira baina erosketa bakar batean bakarrik aplikatuko dira.
  • Tarifa murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu txartela eskura izatea abonatuaren zenbakia, Gaztedi kontuaren digituak, Miramongo Parke Teknologikoko langilea zarela frogatzen duen agiria edo Familia Ugariaren txartelaren zenbakia adierazteko.
  • Haurrak alergia edo elikagairen batekiko intolerantziarik baldin badu dagokion formularioan jarri mesedez.
  •  Erreserba bukatutakoan, mezu elektroniko bat jasoko duzu erosketa egiaztagiriarekin eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko berrespena.
  • Dirua  itzuliko da talderik atera ez bada eta haurra gaixotzen bada  justifikatzen duen inprimakia erakusten bada.
  • Adi! Izen-ematea egiteko orduan eskura izan behar dituzun dokumentuak honako hauek dira: haurraren familia liburuaren edo NAN-aren dokumentu digitala , haurraren osasun txartelaren zenbakia eta haurrak jasoko dituzten pertsonen NAN zenbakia.

Erreserba