Uda: Mission X, udaleku astronautikoak

UDAKO ZIENTZIA TXOKOA UDAKO UDALEKU TEKNOLOGIKOAK SCIENCE TXOKO EROSKETA ON LINE

COVID-19 funtzionamendua

Mission X, UDALEKU ASTRONAUTIKOA

“Train like an astronaut” nazioarteko hezkuntza-erronka bat da, non haurrek arrazonamendu zientifikoa eta talde-lana praktikatuko dituzten. Horretarako entrenamendu zientifikoko misio praktikoetan parte hartuko dute, talde-lana, indarra, erresistentzia, koordinazioa, oreka eta konzientzia espaziala lantzen dituzten bitartean. Ikasgai eta jardueretako asko zientzietako ikasketa-planari lotuta daude eta osasuna eta nutrizioa dituzte oinarri. Jarduera hauek Aranzadiko profesionalek zuzentzen dituzte. 5 ASTE GAI DESBERDINEKIN eskaintzen dira

AENOR: Eureka! Zientzia Museoak Covid-19aren aurkako jarduera-protokoloen ziurtagiria lortu du.

Adina 8-12 urte (2013 - 2008 jaioak)
Plazak Informazioa: 943 - 012478  telefonoan.
Izen-emateko apirilaren 29tik aurrera (hemen).
Datak

Ekainaren 21etik irailaren 3arte.( Txandak asteka izango dira)

Lekua Eureka! Zientzia Museoa, Mikeletegi 45 Pasealekua. Miramon Parke Teknologikoa. 20009 Donostia.
Hizkuntza Elebiduna (euskara-gaztelania). Euskara lehenetsia.

Ekaina

- (1º) Ekainak 21tik 3ra
- (2º) Ekainak 28tik Uztailak 3ra

Uztaila

- (3º) Uztailak 5tik 9ra
- (4º) Uztailak 12tik 16ra
- (5º) Uztailak 19tik 23ra
- (6º) Uztailak 26tik 30era

Abuztua

- (7º) Abuztuak 2tik 6ra
- (8º) Abuztuak 9tik 13ra
- (9º) Abuztuak 16tik 20era
- (10º) Abuztuak 23tik 27ra

Iraila
  - (11º) abuztuak 30etik irailak 3ra
TARIFA LAGUN

JANGELARIK GABE - 9:00-13:30 116€
JANGELAREKIN - 9:00-15:00 165€
JANGELAREKIN - 9:00-17:00 225€

TARIFA MURRIZTUA (Gaztedi Kluba, Familia Ugaria, monomarentalak, anai-arrebak, Miramon Parkeko enpresetako langileak eta guraso bakarreko familiak- deskontu ez metatuak)

JANGELARIK GABE - 9:00 - 13:30 124€
JANGELAREKIN - 9:00 - 15:00 174€
JANGELAREKIN - 9:00 - 17:00 235€

TARIFA GENERAL

JANGELARIK GABE - 9:00 - 13:30 132€
JANGELAREKIN - 9:00 - 15:00 183€
JANGELAREKIN - 9:00 - 17:00 245€
 ORDUTEGIAK ZERBITZUAK
 9:00-13:30 EKITALDIAK
9:00-15:00 JANGELAREKIN
9:00-17:00 JANGELAREKIN

Astronauta bezela entrenatu, mundu osoko espazioko agentziekin lana egiten duten zientzilariek eta astronauten prestatzaile fisikoek garatutako programa bat da.

Programak espazioaren esplorazioak sortzen dituen lilura baliatzen du ikasleak zientzia ikasten animatzeko, elikadura, kirola eta espazioarekin lotutako gaiak lantzen. Programa 8 eta 12 urte bitarteko partaideei zuzenduta dago, baina jarduerak beste adinetara egokitu daitezke.

Misio honetan, mundu osoko herrialdeek haien ikasleak gonbidatzen dituzte proiektuaren jarduerak burutzera. Herrialde bakoitza ekipo desberdinetaz ordezkatuta dago, eta ekipo horiek jarduera desberdinak egiten dituzte eta puntuzaioaren erregistro bat eramaten dute.

Mission X programan, partaideek, astronautak bezela, entrenatzeko erronkari aurre egingo diote. Horretarako hainbat jarduera fisikoak eta zientifikoak burutuko dituzte astronautekin lana egiten duten zientzilarien eta prestatzaile fisikoen eta mundu osoko espazioko agentzien laguntzarekin diseinatutak

• Jarduera fisikoak indar fisikoa, koordinazioa, oreka edo pertzepzio espaziala, beste gaitasun batzuk hedatzeko diseinatutako entrenamendu misio praktikoak dira
  • Jarduera zientifikoak, zientzia, teknologia, arrazoiketa zientifikoa, pentsamendu kritikoa eta lantaldea missioan lantzeko egindako ikerketak dira

Ekaina

- (1º) Ekainak 21tik 3ra (A)
- (2º) Ekainak 28tik Uztailak 3ra (B)

Uztaila

- (3º) Uztailak 5tik 9ra (C)
- (4º) Uztailak 12tik 16ra (D)
- (5º) Uztailak 19tik 23ra (E)
- (6º) Uztailak 26tik 30era (A)

Abuztua

- (7º) Abuztuak 2tik 6ra (B)
- (8º) Abuztuak 9tik 13ra (C)
- (9º) Abuztuak 16tik 20era (D)
- (10º) Abuztuak 23tik 27ra (E)

Iraila
  - (11º) abuztuak 30etik irailak 3ra (A)
Programazioa jaitsi
A Astea

- Han Gorenean: Zer dago gure planetaren orbitan unibertsoa ezagutzeko? eta Lurra? nola ikusten da kanpotik?. Modulo honetan Lurraren orbitan dauden tresnak ezagutuko ditugu (espazioko estazioa, sateliteak…)

B Astea

- Espazioaren exploratzaileak:  Laika txakurra, Yuri Gagarin, Apollo misioak… espazioari buruzko benetako istorioak

C Astea

Argiak kontatzen duena: Teleskopio batetik begiratzen dugunean urrutiko astroen argia behatzen dugu, baina argia zer da? zer kontatzen digu unibertsoaz?

D Astea
  Gaueko Zaindariak:Zero izartsuaz gozatzea denoi gustatzen zaigun gauz bat da, konstelazioak bilatu, planetak desberdindu eta noski! orain udaran izarren euriak! Modulo honetan zerua ezagutzen ikasiko dugu eta argiaren kutsadura zer den ikasiko dugu
E Astea

- Beste munduei begira: Joan gaitezke beste planeta batera bizitzera? eta extralurtarrak existitzen dira? modulo honetan astrobiologoetan bihurtu gara eta Ilargira eta Martera hurrengo misioak ezagutuko ditugu

• Erreserbak museoko leihatilan edo gure webgunean egin daitezke.
  • Udalekuen hizkuntza ingelesa izango da eta planetariumeko saioetan euskarak izango du lehentasuna.
  • Tarifa LAGUN eta murriztuaren onuraduna bazara, ez ahaztu LAGUN txartelaren zenbakia eskura izatea, Gaztedi kontuaren digituak, Miramongo Parke Teknologikoko langilea zarela frogatzen duen agiria. Familia Monomarentala edo Familia Ugariaren txartelaren zenbakia adierazteko.
  •  Erreserba bukatutakoan, mezu elektroniko bat jasoko duzu erosketa egiaztagiriarekin eta jarduera hasi baino astebete lehenago, behin betiko berrespena.
  • Adi! Izen-ematea egiteko orduan eskura izan behar dituzun dokumentuak honako hauek dira: haurraren familia liburuaren edo NAN-aren dokumentu digitala , haurraren osasun txartelaren zenbakia eta haurrak jasoko dituzten pertsonen NAN zenbakia.

Erreserba egin